Sposób na lekkie śniadanie

Sposób na lekkie śniadanie
Facebook Twitter Plusone

Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia – również dla osób dbających o linię. Zamiast z niego rezygnować, warto poznać jego lżejsze wersje.

Tym, którzy lubią chleb, poleca się zastąpienie białego pieczywa razowym bądź chrupkim. Kanapka z chudą szynką, pomidorem i oliwką będzie trafnym wyborem. Mozarella (zwłaszcza z pieczywem chrupkim) również jest dozwolona! Jeśli natomiast tzw. włoskie śniadanie, czyli w słodkiej odsłonie, bardziej trafia w gusta, płatki owsiane z orzechami i suszonymi owocami będą idealne. Wystarczy je zalać na zimno lub ciepło, wodą lub mlekiem (oczywiście tylko 0% albo 0,5%!) i już można zadowalać podniebienie. Jogurt? Jak najbardziej, ale tylko naturalny – te smakowe zawierają mnóstwo cukrów prostych.

Fanom jajecznicy zasmakuje wersja ze szczypiorkiem albo cebulą. Trzeba pamiętać o niedoprawianiu jej solą. Zamiast niej lepiej wybrać oliwę z oliwek. Alternatywą dla tradycyjnego pasztetu jest ten zrobiony z soi, która zawiera prawie wszystkie witaminy, minerały, a nawet błonnik i przeciwutleniacze. Rozsmarowany na waflu ryżowym, w towarzystwie pomidora tworzy naprawdę lekkie i zdrowe śniadanie.

VN:F [1.9.22_1171]
Oceń artykuł
Ocena: 5.0/5 ( głosów: 1)
Sposób na lekkie śniadanie, 5.0 out of 5 based on 1 rating

Przeczytaj także:

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    *


    + 5 = trzynaście

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>